Projektbeskrivning

DjurMagazinet

DJURMAGAZINET ÄLSKAR DJUR OCH HAR MASSVIS AV KUNSKAP OM HUR MAN TAR HAND OM ETT HUSDJUR PÅ BÄSTA SÄTT. DEN KUNSKAPEN DELAR DE GÄRNA MED SIG AV. DE KAN ALLT FRÅN FODER TILL SKÖTSEL, FÖR BÅDE STORA OCH SMÅ DJUR. I BUTIKERNA HITTAR DU PRODUKTER AV HÖG KVALITET TILL RÄTT PRIS, OCH DE FINNS PÅ ÖVER 20 PLATSER I LANDET.

Uppdrag

Att erbjuda alla som älskar djur kunskap och trygghet kräver rätt kommunikation och en tydlig varumärkesplattform. Här har TMG Push varit en nära partner som varit med att skapa kommunikationsplattformen. Från idé till budskapet som ska nå ut hela vägen till konsument.

Vi formger deras kommunikation samt hanterar den hela vägen till slutkonsument i olika mediekanaler såsom, sociala medier, digital signage (Butiks-TV), kundklubb, sms-utskick samt ADR och ODR. Vi ser även till att kunden möts av rätt uppföljning av kampanjen när de besöker butiken. Det är ju där det verkliga slaget om kunderna sker.

Genom vårt webbaserade system Dialog har DjurMagazinet fått en tydlig grafisk profil oavsett vilken butik som gör beställningen av material som presentkort, affischer, pallsvep, kuvert, visitkort och profilmaterial. Vårt mål är att varje kund som kommer till DjurMagazinet ska mötas av kunskap, trygghet och glädje.

Vi är glada för förtroendet att få arbeta som en förlängd marknadsavdelning till DjurMagazinet där vi avlastar och sköter en del av marknadsavdelningens uppdrag. Att även få vara en servicebyrå för butikerna där de lokalt kan aktivera sin marknad med marknadsföring kring exempelvis event etc utöver de som planeras och produceras centralt.